En dröm?

En mycket trevlig tjej jag träffade när jag var på bloggevent för ett tag sedan, och som kommer från min hemstad Örebro (och dessutom bor nära ett av mina favoritställen, Smultrongården) har en underbar blogg som heter Sallys hus, som ni hittar här http://sallyshus.blogspot.se/
 
 
Jag tittar på bilder av hennes underbart fina hus, blir inspirerad och känner att vissa saker skulle jag också vilja ha i mitt hus.
 
 
I senaste numret av Drömhem & Trädgård finns det ett reportage från henne, som jag ser fram emot att läsa. En sak som inspirerar mig mycket är deras medelhavsinpirerade pool. Man kan tycka att en pool inte alls hör hemma i ett enklare liv, men jag som är ganska hemmakär skulle tycka att det var fantastiskt. Då kan jag tillbringa somrarna hemma :) Där jag har allt jag behöver - odlar mat, har höns, familj och vänner, avkoppling, hobbies, nöjen - allt på samma ställe. Det är också en definition av ett enklare liv, för mig.
 
 
Titta vad fint det är
 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
Där i solstolen hade jag kunnat tänka mig att tillbringa en stor del av min semester :) Kanske åka till havet och stranden ibland också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0