Vårinspiration

När jag var på Krusenbergs herrgård på bloggevent för några veckor sedan träffade jag bla Lotta där, som skriver bloggen Fyra årstider - mitt liv på landet, som jag har följt i några år. En sådan sprudlande härlig tjej, vars mantra är - tänk inte så mycket, bara gör´t. Hon har verkligen gjort det själv då hon har följt sina drömmar. Inte funderat så mycket på om det är möjligt, eller sett begränsningar. Hon har lärt sig fotografera på egen hand, gör fantastiska stylingar och har verkligen lyckats med det hon brinner för. Idag fotar hon och säljer till olika inredningstidningar, och lever på det fullt ut.
 
 
På bloggen kan man läsa om hennes resa till att gradvis förändra sitt liv för att följa sina drömmar. Inspirerande läsning. Ni kan hitta hennes blogg här http://mittlivpalandet.se/ 
 
 
Denna bild är så vacker tycker jag, och full med löften om vår. Påskliljor är så vackra efter den långa, mörka vintern. De lyser upp så starkt och ger en vitamininjektion :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej
Å vad du är gullig och vad roligt att du känner att de jag sa gav det något...som sagt inte tänka för mycket..bara gört :)

Kram Lotta

2014-03-21 @ 14:32:29
URL: http://mittlivpalandet.se
Postat av: Therese Ståhlgren

Hej!
Jag är så glad att jag har hittat till din blogg! ( genom att du skrev på mittlivpålandet :-). Den känns helt rätt för mig och min sin på livet. Fastnade och läste dina gamla inlägg om psykologi och personlig utveckling. Så intressant. Kommer att följa din blogg. Vill tipsa om en bra bok. The Secret. Att mycket av det vi tänker, så blir det.
Lycka till med Skåne. Therese

Svar: Tack Theres! Vad roligt att du har hittat hit och att det jag skriver passar dig :) Tack för tipset om The Secret, jag har både boken och filmen ;)
None None

2014-03-21 @ 21:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0