Varierad klädsel

För ett tag sedan trillade jag in på en amerikansk blogg jag tycker mycket om, Wardrobe Ogxygen. Där skriver Allie om kläder, stil, och allt man behöver veta för att klä sig snyggt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eller ett par orange manchesterbyxor som kan kännas svåra att matcha på olika sätt
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag var i New York förra våren köpte jag ett par färgade jeans i en lite svår orangeaktig färg som jag oftast kombinerar med vitt eller marinblått men detta inspirerade mig. Idag tänker jag ha jeansen med en svart kavaj, svarta korta boots med klack, ett halsband jag fick i min goodiebag på bloggeventet för ett tag sedan, och jag tror det kommer bli rätt snyggt.
 
 
Kika in på Allies blogg. Den är grymt inspirerande. Allie bor i USA så bloggen är på engelska, men bli inte avskräckt om du inte är så duktig på engelska. Bilderna är tillräckligt inspirerande så bloggen har mycket att ge även om man inte läser texten.
 
 
Du hittar Wardrobe Oxygen här http://www.wardrobeoxygen.com/
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar starkt när du visar olika sätt att kombinera
kläder på.TACK

2014-03-07 @ 13:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0