Amerikanskt lantliv

En annan lantstil som jag gillar är från den amerikanska östkusten. Det är amerikanska småstäder, kust, avslappnat, ombonat, avkopplat umgänge.
 
 
 
 
 
Havet, fiskebyar, långa sandstränder.
 
 
 
 
 
Då min solsäng gick sönder i höstas, efter att ha stått ute året runt i sexton år är det dags för nya och till sommaren blir det två adirondacksstolar i vår lilla trädgård.
 
 
Vita trähus, som tyvärr oftast är lite för stora och grandiosa för min stil. Jag har försökt hitta bilder på små New England-hus, men det verkar knappt finnas.
 
 
En härlig inredningsstil
 
 
 
 
 
 
 
 
Härliga höstfärger
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh så vackert!
En sån veranda vill jag ha med en gungstol och kanske en häng hammock...
Helena.

2014-03-07 @ 08:55:52
URL: http://hesan-hesan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0