Rofyllda platser

I sommar funderar jag på att vandra en del längs med Skåneleden och uppleva Skånes fantastiska, och omväxlande, natur. Då jag kollade på Skåneledens sida fanns det flera olika leder att välja på och foton utifrån olika kriterier. Jag klickade in på Rofyllda platser, då det tilltalade mig :)
 
 
Och kolla vilka härliga vyer
 
 
 
 
Jag tycker Skåne är som allra vackrast där jag kan ha fri utsikt över böljande vidder. Jag har en känsla av att det är lättare att andas där :) Jag känner mig friare helt enkelt.
 
 
 
 
 
Att vandra längs en lång, lång sandstrand gillar jag vid alla årstider. Att blicka ut över ett oändligt hav får mig att både känna naturens mäktighet, och att jag både känner mig stor som får dela allt det, och samtidigt så oerhört liten i det stora hela. Det får mig att sätta mig själv och mina eventuella problem i ett mycket större sammanhang och då blir de plötsligt oerhört små.
 
 
 
 
 
Skogen är också oerhört skönt att vandra i, fast den ger en helt annan känsla än de öppna vidderna.
 
 
 
 
 
 
 
 
Den som säger att Skåne är platt har nog aldrig varit i alla delar av Skåne :)
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Bell

Så härligt att hitta en sån här fin och inspererande blogg! kommer följa den för att få insperation att leva mer harmoniskt!
kram

Svar: Åh, vad roligt att du har hittat hit och vad glad jag blir att du gillar det jag skriver :) Jag försöker själv att skapa mig ett mer harmoniskt liv - ibland lyckas jag och ibland är mina ambitioner högre än vad jag lyckas få till. Precis som med allt annat i livet är det lite upp och ibland lite ner.
None None

2014-06-25 @ 00:45:47
Postat av: Bell

Så är det och det känns roligt att du skriver så ärligt och positivt!

Svar: Tack Izabel. Jag försöker hitta de saker i livet som gör mig glad, harmonisk och hjälper till att skapa balans. Ibland lyckas jag väldigt bra med det....och ibland får jag kämpa för att hitta det positiva :)
None None

2014-06-25 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0