Engelskt cottage

 
 

 
Ett av mina favoritprogram på TV är brittiska Escape to the country. Jag älskar att följa med dem runt på hela landsbygden i Storbrittanien, och speciellt när de visar ett mysigt cottage. I filmen The holiday, där de byter bostad med varandra hamnar Cameron Dias i ett så mysigt litet cottage i Cornwall. Åh vad jag suktar högt när jag ser den filmen.
 
 
Mitt drömhus skulle bli en väldigt konstig blandning mellan ett engelskt cottage, amerikansk östkust och Medelhavsstil :)
 
 
På Sköna Hems sida hittade jag dessa mysiga hus. Vilket är din favorit? Mitt är ett av de vita husen med vasstak. Så charmigt. Och trädgårdarna är ju fantastiska på varje bild.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0