Miljögården

Ett företag som jag mycket inredningssaker jag gillar, och till väldigt bra priser är Miljögården. Vi köpte ett lapptäcke, kudde, en blommig vas och en likadan kruka till dotterns rum för några år sedan, när hon ville ha sitt rum romantiskt blommigt. Jag blev positivt överraskad över att det var såpass bra priser.
 
 
 
 
Detta skrivbord skulle jag kunna tänka mig, om jag bestämmer mig för att skaffa ett skrivbord igen :)
 
 
 
Ett sådant här våningsfat köpte jag på en julmarknad och har fyllt det med mossa och röda äpplen på ett bord ute vid entrén.
 
 
 
 
 
 
Den här mattan finns i vårkollektionen, och skulle passa så bra här hemma hos mig, som bara har naturfärger - vitt, beige, brunt och så lite svart. Kanske en ny matta till badrummet.... Är det något jag fortfarande lägger en del pengar på så är det mitt hem. Jag gillar att ha det fint hemma, då jag tillbringar mycket tid hemma. Jag vet precis hur jag vill ha det, och jag tar saker lite i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0