Ytterligheter

De senaste dagarna känns det som om jag kastats mellan två ytterligheter när set gäller årstid.


Förra veckan var jag i Stockholm större delen av veckan. Det var isande kallt. Jag huttrade i yllekofta, tjock jacka, mössa och vantar.


I lördags for katterna runt i massor av snö i trädgården. Idag har vi vår i luften och jag förbannar ullkoftan som får mig att svettas, slänger av mig halsduken och njuter av solens värmande strålar tillsammans med några små, smutsiga snöhögar :)


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej där, jag har mailat dig. Kram pernilla
[email protected]
Toppen om du kan svara idag

2014-02-04 @ 09:27:35
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0