På bloggevent

I helgen har jag varit på mitt första bloggevent. Det var på fantastiska Krusenbergs herrgård utanför Uppsala. Två bloggtjejer, Diana med bloggen Dianas drömmar och Pernilla med bloggen Life´s silverlining hade arrangerat.
 
 
 
 
 
De hade ordnat en kanonfin helg för oss, ca 40 bloggande tjejer.
 
 
 
Lite mingel först...
 
 
 
och några utställare som sålde fina saker...
 
 
Men det mest intressanta var föreläsningarna som följde sedan.
 
 
Först ut var Ida, en ung tjej som målmedvetet har gjort karriär genom sin blogg Adara
 
 
 
 
Och så en av mina favoritbloggare som jag har följt länge, och som var väldigt roligt att träffa på riktigt, Lotta med bloggen Fyra årstider. Vilken härligt avspänd, äkta och rolig person. Det var inspirerande att höra henne berätta om sin resa från att starta sin blogg till att kunna sluta sitt "vanliga" jobb och nu leva sin dröm.
 
 
 
Efter föreläsningarna var det yoga, bastubad i vedeldad bastu, modevisning för att sedan äta en supergod trerätters middag på herrgården.
 
 
 
 
 
 
Vi fick också flera välfyllda goodiebags. Många olika krämer var det. Jag är ju egentligen ingen krämtjej men jag hade faktiskt tänkt att köpa en ny ansiktskräm då jag blivit väldigt torr denna vinter, så det kom ju lägligt :)
 
 
 
 
Miljön där Krusenberg ligger var mycket vacker. Trots att regnet låg i luften tog jag en promenad och fotade lite.
 
 
 
Det här var utsikten från fönstret på mitt rum.
 
 
 
 
sjön....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad härligt du verkar ha haft det :)
Jag älskar Krusenberg! Jag bor nära och brukar åka dit på sommaren och fika.

Ha en fin dag! Hälsningar, Lotta

Svar: Ja Krusenberg var väldigt fint och jag återkommer gärna dit vid en annan årstid :)
None None

2014-02-19 @ 09:30:01
URL: http://kyllerskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0