Kalas

Igår blev min lilla tjej 15 år. Vart tog alla de åren vägen? Åren går så fort och det känns inte alls så länge sedan vi
hade en riktigt snörik februari och jag pulsade runt i snön med hunden och väntade på att få åka in till BB.
 
 
15 år med världens härligaste tjej och jag är tacksam för varje dag tillsammans. Hon är smart, kreativ, rolig och vi pratar och skrattar mycket tillsammans.
 
 
Igår firade vi med att gå på bio och sen hem och laga en trerätters middag tillsammans. Det blev lite trångt i mitt kök med tre personer som arbetade samtidigt, men det blev till slut en god vegetarisk, ekologisk middag.
 
 
 
 
Förrätt blev jordärtskockssoppa med krutonger och varmrätt vegetarisk lasagne med rökig tomatsås. Efterrätten bestod av en chokladmoussetårta som jag köpt på ett konditori.
 
 
 
På önskelistan stod ekologiska hud- och hårprodukter, pengar, goda delikatesser. Hon fick också ett nytt spel som vi roat oss med.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: nillashalsaharmoni

Vad söt din dotter är och vad roligt ni verkar ha tillsammans! Du verkar ha en ödmjuk och målmedveten dotter!
Hälsningar, Gunilla

Svar: Tack :)
None None

2014-02-11 @ 21:51:07
URL: http://nillashalsaharmoni.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0