Att sätta mål

När det gäller att sätta mål brukar man prata om SMARTA mål, som står för Specifikt, Mätbart, Accepterat, Tidsbundet. Jag tror att det är väldigt smart att sätta mål, att veta vad man vill uppnå. Svara på frågan om varför man vill göra något.
 
 
Ett av mina mål för 2014 är att lära mig fotografera. Jag köpte en kamera i januari som jag har fotat lite med, men jag ska lära känna kamerans alla funktioner först och sedan ska jag lära mig allt om fotografering. Mitt långsiktiga mål är att kunna ta sådana här vackra foton.
 
 
http://www.boredpanda.com/animal-children-photography-elena-shumilova/?image_id=animal-children-photography-elena-shumilova-3.jpg
 
 
 
 
 
 
 
 
Alla foton denna ryska kvinna har tagit är helt fantastiska. Att kunna ta foton på detta sätt är mitt mål :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0