Vackra, härliga, underbara höst

Åh vad jag verkligen gillar hösten. Soliga fina dagar. Inte kallt, men inte heller varmt. Man får ta på sig en lite tjockare tröja och ut och njuta.
 
 
Eller så regnar det och strilar ner. Jag kör bilen med vindrutetorkarna svisch, svisch och njuter av den lilla bubblan som blir i min ensamhet i bilen. När jag kommer hem kurar jag ihop mig i soffan, med en filt över benen, en kopp te och några rutor mörk choklad på bordet, datorn eller något att läsa i närheten och så en varm katt som hoppar upp och lägger sig på mina ben, vars spinnande är det enda ljudet som fyller rummet.
 
 
Jag njuter verkligen av hösten i fulla drag. Jag älskar den här årstiden.
 
 
 
Den här härliga bilden hittade jag på bloggen House of Adela, där jag tycker att hon har lyckats fånga höstens praktfulla färger och härliga stämning.
 
 
 
Även denna bild är från samma blogg. Åh vad jag börjar bli sugen på att köpa mig en riktigt bra kamera och lära mig att fotografera. Det ska bli mitt nya projekt :) Nu när både ridningen och yogan tuffar på för fullt, och det går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0