Lite tidigt....

När jag handlade på ICA igår såg jag att de fått upp juldekorationer och säljer adventsljusstakar nu. Det känns lite tidigt att börja tänka på advent och jul när vi fortfarande är i oktober tycker jag. Var sak har sin tid. Just nu njuter jag av de härliga höstfärgerna, höstmarknader och annat som hör hösten till. Advent och jul....det hör till vintern.
 
 
Med det sagt, kan jag ändå inte låta bli att bli inspirerad av dessa bilder :)
 
 
green gate_2
 
 
greengate_1
 
 
En jul i naturfärger med grönt från skogen blir det nog för mig i år. Dessa bilder är från Green Gate och jag gilar känslan i bilderna, även om jag skulle vilja skala av lite saker.

Kommentarer
Postat av: Lena Sågerås

Vill bara än en gång tacka dej för din fina tankvärda blogg!
Så glad jag av en slump hamnade på din sida.
Lena

2013-10-22 @ 21:06:41
Postat av: Ann-Kristin F

Uppskattar verkligen din blogg! Den föder många tankar och ideér.
Jag blir fruktansvärt trött på att gå och titta på jultomtar och alla dekorationer som "min" affär (Citygross) plockat fram redan i början av oktober.
Men idag såg jag att "veckans fika" i affären var semlor! Vad är detta? Ska man inte kunna få längta längre till de olika sakerna som hör till en speciell årstid eller högtid?

2013-10-23 @ 16:46:53
Postat av: Agneta

Så fina bilder! Håller med om att var sak har sin tid och att man kan få längta efter något. Allt behöver inte finnas tillgängligt alltid.
Uppskattar att du är tillbaka på bloggen, har saknat dig!
Kram

2013-10-23 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0