Bloggträff

Jag har aldrig varit på en bloggträff, men nu har jag bokat in mig på min allra första :)
 
 
 
 
Programmet såg intressant ut, och det ska bli spännande att träffa en del bloggare, vars blogg jag har läst länge :)
 
 
Program
 
12.30 Samling med något lättare att äta och mingel hos utställare
Utställare
-
 
13.30  Föreläsning av Lotta  med bloggen - Fyra årstider
Från Blogg till bok.
 
Vi kommer att få ta del av en massa fina inredningstips och höra hur hon gått från att starta en blogg till att bli professionell stylist, fotograf och nu  har hon även skrivit en egen bok i ämnet.
 
14.15 Föreläsning med  Catarina Hurtig -
Från journalist högskolan i Göteborg till en egen bok.
 
Säkert får vi höra lite om prinsessor , prinsar och grodor
 
15.00 kaffe med något lite att äta. Mingel och shopping hos utställare.
 
15.45 Modevisning
 
16.15 vinstregnet börjar
16.45 förflyttning till Yoga anläggningen och byta om.
 
17.00
Avkopplande och energigivande Yoga pass
 
Fritt att bada i vedeldade bastuar , gå en promenad i den vackra naturen eller ta en drink i baren.
Avslut för dagbiljetten!
 
19.30
Tre rätters middag med förstklassiga närproducerade råvaror i fantastisk herrgårdsmiljö
Mingel och barhäng
 
Söndag
frukost mellan 8-10 i fantastisk herrgårdsmiljö
Hemresa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0