Säljande bilder?

Jag satt och tittade på fritidhus på Hemnet och såg ett ganska enkelt fritidshus i en del av Sverige jag gärna vill tillbringa mer tid. Men när jag tittade på bilderna undrar jag om säljarna verkligen vill sälja sitt fritidshus om de väljer att marknadsföra det så här:
 
 
 
Ett rörigt kök med ALLT framme :(
 
 
 
 
 
Ett badrum där tvätt ligger framme och toalocket tom står öppet :(
 
 
 
 
 
Obäddade sängar :(
 
 
Det var några av alla bilder, men det fanns även bilder på ett rörigt vardagsrum, ett inglasat uterum med ett askfat fullt med fimpar. Man kan undra om den som säljer detta har hört talas om homestyling? Det värsta är att det faktiskt även är en mäklare inblandad i försäljningen. Där funderar jag på om mäklaren tycker det är ok att lägga ut sådana bilder vid en försäljning. Blir ni lockade av köp?
 
 
Huset har ett vackert läge, men det är även det som finns på insidan som bidrar till intresse. I detta huset är det mycket trög och stagnerad energi. Det vore intressant att se om de får det priset de vill ha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0