Välbehövlig paus

Jag har tagit en paus från bloggen de senaste tre dagarna, då jag har tagit några dagar helt datorfria. Jag har inte ens sneglat åt datorn, även om jag haft många ideér om blogginlägg som snurrat i huvudet (som bloggare snurrar sådana tankar hela tiden, då det hela tiden finns saker runt omkring som inspirerar eller saker man vill skriva om).
 
 
Den senaste veckan har varit intensiv på många sätt, både på jobbet och hemma, där jag även har känt mig frustrerad och upprörd, så jag behövde låta min själ koppla av, promenera, läsa, umgås med vänner :)

Kommentarer
Postat av: GeddFish

Så är det ibland.
Jag hade datorfritt på min pilgrimsvandring nu nyligen. Det är så skönt att bara vara, och mätta dom primära behoven.
Kram och tack för en jättefin blogg att läsa! ♥

2012-10-30 @ 16:29:00
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/
Postat av: Elisabet

Skönt med lite ledigt från datorn. Det behöver vi alla lite då och då.

2012-10-31 @ 09:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0