Här bor jag!

Så ville jag säga till alla de andra som var på visning på ett hus idag. Att de kunde lika gärna åka därifrån för här ska jag bo ;) Åh vad jag gillade huset, byggt 1850 och har varit sommarstuga åt en familj de senaste 22 åren. Någon moderninsering behövs göras, men huset kändes fräscht, om man bortser från alla färger de hade i alla rum :)
 
 
 
Här är utsikten från där man parkerar bilen, ner mot slottet och hagarna
 
 
 
Innan visningen gick jag en runda och kollade omgivningarna, och hälsade på hästarna i hagen. Oavsett vilket håll jag gick åt fanns det hästgårdar och hagar, precis som jag vill ha det.
 
 
 
 
 
 
 
Utsikten från trädgården
 
 
 
 
Gamla trägolv genomgående i hela huset
 
 
 
Huset är 63 kvm men känns mycket större, med tre sovrum, ett vardagsrum, här är matsalen, kök och badrum
 
 
 
 
Det finns även en liten veranda i anslutning till matsalen med utgån till altanen
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas att det blir du som blir den lyckliga ägaren! Håller tummarna! Mia :-)

Svar: Tack! Det är bara den där lilla, lilla frågan om finansiering som ska lösas först :)
None None

2012-10-22 @ 07:15:52
Postat av: GeddFish

Ser UNDERBART ut!
Varma pilgrimskramar! ♥ Njuter hemma av Nuet ♥

2012-10-23 @ 11:47:24
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/
Postat av: Kristina

Åh.. jag håller tummarna för dig. Det ser fantastiskt ut på bilderna och har säkert rätt känsla i verkligheten. You are worth it!

Svar: Ja, här vill jag bo, men det kommer troligen bli alldeles för dyrt. 1.570.000 är budgivningen uppe i nu, när mäklaren stänger ner för dagen, men imorgon återupptas den igen :((
None None

2012-10-23 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0