Vardagslyx

Det är verkligen vardagslyx att gå och lägga sig i nytvättade och manglade lakan. Ja, idag tog jag mig tid att mangla sängkläderna när de var tvättade. Det är en särskild känsla att krypa ner mellan svala lakan som tumlat runt några varv i mangeln


 

Jag har börjat läsa om boken Hem för alla sinnen av Ilse Crawford som jag är så glad att jag hittade på rean för flera år sedan. Det är en helt underbar bok som har mycket Feng Shui-tänk. Budskapet är att du ska njuta av ditt hem med alla dina sinnen, att vi idag är så fokuserade på synen, att det ska se vackert ut, att vi ofta glömmer bort våra andra sinnen.


Hem För Alla Sinnen : Frigör Dina Sinnen Och Förändra Ditt Liv (häftad)


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Härligt med nymanglade lakan, tyvärr har jag ingen mangel men jag kan känna känslan :)

2012-05-21 @ 21:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0