Veterinärdag

Imorgon är en riktig veterinärdag då hela tre katter har inbokade tider. En ska iväg och bli kastrerad, en ska på efterkontroll då det är en vecka sedan hon blev kastrerad och de ska se om såret läker som det ska och en tredje ska få sin andra vaccinationsspruta.


Känns som jag börjar få klippkort till veterinären :) Den som ska bli kastrerad imorgon har nu blivit instängd själv i köket då hon ska fasta tills imorgon, och jag hör hennes klagande jamande och tycker synd om henne. Men då hon börjat löpa och kryper omkring och urrar och stryker sig mot allt och alla är de andra katterna ganska irriterade på henne och jag vill att hon ska ha det lugnt innan hon ska till veterinären, så då får det bli en natt i ensamhet.

Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Vilken fin blogg du har! Jag har en tävling på min blogg där du tävlar om ett presentkort med ett värde av 1000 kronor, och tre personer vinner en länking som visas för ca 1400 läsare. Kramar!

2012-03-09 @ 03:35:54
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0