Ett nytt hem?

Min fina, fina Celine behöver ett nytt hem. Den utmärglade stackars kattmamman jag tog hand om i höstas har blivit en sån fin liten tjej så man kan knappt se att det är samma katt. När hon var hos veterinären för en månad sedan för att bli kastrerad, vaccinerad, chippad och öronmärkt kommenterade veterinären att hon var en väldigt fin katt.





Jag tycker så mycket om henne. Hon är lugn, snäll, busig när ingen av kattungarna försöker gå emellan när jag leker med henne och jag skulle verkligen vilja behålla henne. Men, hon kommer inte överens med de två vuxna katterna jag redan hade sedan innan. Så medan de andra springer runt och leker får hon sitta på andra sidan gallret och titta på för om jag släpper ihop henne med Maxie och Figaro går hon på dom.





Det är inte rätt mot henne att leva sitt liv så här, även om det är mycket tryggare och bekvämare än det liv hon hade innan så jag söker nu med ljus och lykta efter ett nytt bra hem åt henne. Hon bör vara ensam katt, eller med en av hennes små grå ungar som jag också söker ett nytt hem åt, och hon skulle må bra av att kunna gå ut och in i en trygg miljö på landet.


Skulle du kunna ge henne det hem hon förtjänar, ett hem där hon kan få leva sitt liv i trygghet och kärlek kontakta mig på [email protected]


Värmen och vårsolen börjar komma och jag ser på henne att hon vill kunna springa omkring hon också, så jag vill hitta ett bra hem till henne så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0