Del två

Nu är det dags att börja del två av Feng Shui utbildningen och ett steg närmare certifiering :) Det är väldigt roligt att se vilket stort intresse det finns för Feng Shui. När jag berättar för någon att jag går denna utbildning blir de allra flesta väldigt nyfikna, vill veta mer och gärna få lite tips :) Jag har fått förfrågningar om konsultationer men de får vänta tills certifieringen är klar i maj.


Läxorna och övningarna från förra blocket är gjorda, och jag ser med spänning fram emot att få lära mig mer om trädgårdar och företag, vilket är vad vi ska syssla med denna gången.


Även denna gången ska jag göra ett antal övningskonsultationer, en av en trädgård och en av ett företag. Jag har fått förfrågningar om att göra konsultation i trädgård, men jag inser att jag har inte tid att åka en längre sträcka, så nu söker jag någon som bor i Göteborg, eller i närområdet, som är intresserad av en trädgårdskonsultation och som är intresserad av en konsultation av sitt företag. När det gäller företag kan det vara en mindre verksamhet som du driver i en del av ditt hem, en butik eller kanske ett kontor.


Är du intresserad? Kontakta mig på [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0