Min lilla knäppis ;))

Av mina sex katter är det bara en som är hane, och han är världens sötaste, mysigaste, keligaste och charmigaste katt. Han har sina små egenheter. I natt vid tretiden kunde jag inte sova längre för han sprang omkring och urrade och jamade utan att komma till ro.
 
 
När jag till slut gick upp ur sängen sprang han i full fart till matskålarna och började äta. Skålen var full med mat redan innan jag gick upp, så det var inte för att få mat han väckte mig, utan han ville ha sällskap vid matskålen ;))
 
 
En annan natt vid ungefär samma tid väckte han mig på samma sätt (han gör så ibland) men den gången sprang han förbi matskålarna, in i badrummet och hoppade direkt upp i handfatet och la sig. Han tycker om att ligga där och jag hittar honom ofta där sovande när jag kommer upp på morgnarna. Denna gången ville han ha sällskap när han gick och la sig, och efter jag klappat honom en stund somnande han tryggt ;) Lite charmigt
men inte så kul att bli väckt vid den tiden på natten, då sover ju jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0