Fälttävlan

Ni som befinner er i Göteborg är välkomna till askims ridskola imorgon. Där har vi fälttävlan hela dagen, med dressyr och hoppning på förmiddagen och terränghoppning på eftermiddagen.


Jag ska vara med som funktionär så idag har jag tillbringat hela dagen med att bära bommar, stöd och annat tungt och byggt hinder och fixat massa till tävlingen imorgon. En hel dag med sol känns och det svider rejält i ansiktet :)


Igår hade vi terminsavslutning med alla kommunens psykologer. Kvällen tillbringade vi i en kollegas kolonistuga. Han köpte den för knappt ett år sen och har sen renoverat en hel del. Det var helt magiskt vackert och kändes som att befinna sig i en annan värld. Lampor som lyste upp träd och berget, massor av tända ljus och belysning i träd och längs gångar. Massor av buskar och träd på olika nivåer, en del med vackra blommor gav en känsla av regnskog. Tyvärr glömde jag både kamera och mobil hemma så det blev inga bilder därifrån men ska ta med mig dotter, fotografen, dit någon dag så hon får fota allt det vackra. Oj, vad jag blev sugen på ett eget hus, en egen oas;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0