Bli en bättre shoppare

Nu när alla affärer har startat sin stora sommarrea kanske du tänker ge dig ut i affärerna och leta efter fynd. Tänk på detta innan:
 
 
* Tänk ut vad du vill ha och behöver innan shoppingturen så minskar du risken för impulsköp
 
 
* Sätt ett maxbelopp för hur mycket du får spendera och tänk efter hur många plagg/accessoarer/inredningssaker du vill få ut av den summan
 
 
* Satsa på klassiska modeller som håller stilen länge
 
 
* Utbudet är ofta enormt och därför är det god tid och ingen stress som gäller
 
 
* Välj kläder med bra passform, annars kommer de aldrig till användning - oavsett hur snygga de är
 
 
I veckan var jag faktiskt på stan några timmar på min lediga onsdag och fyndade på Lexingtons rea. Jag köpte en cremefärgad hoodie, som jag velat ha länge, men inte till fullpris
 
 
 
Och så köpte jag en matta i samma modell som denna, men i brun/beiga färger. Den har jag lagt på badrumsgolvet. Kom ihåg att det behövs ofta läggas till jordelementet i badrummet. Jag har mina små handdukar i beige, träsists på toaletten, en tvättkorg i trä i skepparmodell, en träbänk över tvättmaskinen samt en trähylla i badkaret för att lätta upp allt det vita.
 
 
När det gäller inredning gillar jag ju den härligt avslappnade stilen som Lexington har med sin sköna New Englandstil
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar känslan i deras annonser, och brukar spara på mig broschyrer för inspiration
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0