Att våga

Förra lördagen var vi i Skara där dottern, med ett antal ungdomar, hade tillbringat en vecka på singer/somgwriterläger. På avslutningskonserten framförde de låtar de skrivit själva.
 
 
Dottern hade skrivit en fantastisk låt som med sitt positiva budskap stod ut bland alla kärleksballader. Hennes låt heter Dare to take a chance och handlar om att våga ta steget, testa något nytt och vad som än händer har man iallafall haft roligt. Om man misslyckas är det inte hela världen för imorgon är en ny dag och då kan man försöka igen.
 
 
En oerhört stark låt med ett budskap som passar bra här på bloggen. Jag är oerhört stolt över min duktiga dotter!! (Hade jag varit lite mer tekniskt bevandrad hade jag kunnat lägga upp den här för er att höra, men, men....)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0