Vårkänslor

I dessa bilder från Greengate gillar jag atmostfären, den vårliga känslan, hur man integrerar växter till en harmonisk helhet.













Precis den här känslan gillar jag; milda naturfärger som vitt i olika nyanser, beige, brunt, grått, grönt, milt rosa. Inga starka färger, inget som pockar för mycket på uppmärksamhet utan nyanser som känns vilsamma för ögat och för själen.




Att lägga till smutsiga milda pasteller som den rosa och den ljusblå färgen gillar jag, och den här soffhörnan ser väldig inbjudande ut (även om den enligt Feng Shui är felplacerad med stora fönster bakom ryggen, alltså ingen trygg placering). Pioner är mina favoritblommor. Hela denna bilden känns så försommarljuv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0