Att få det man vill

Attraktionslagen har jag ju skrivit om några gånger här på bloggen. Jag tänkte ge er ett exempel på senaste gången attraktionslagen har fungerat för vår familj ;)


Före jul var dottern på audition till att börja högstadieklass med specialinriktning på musik. Det var audition hela dagen och det var rätt många killar och tjejer de skulle träffa, för att sedan plocka ut 10-11 stycken. När vi åkte därifrån sa jag till henne att verkligen tänka sig hur det skulle kännas om hon redan gick där på skolan, och jag kommit och hämtat henne efter en vanlig skoldag och vi var på väg hem. Själv tänkte jag starkt att hon redan gick där.


Att inte bara tänka "jag vill" utan att verkligen försöka föreställa sig känslan att det man vill ska inträffa redan är verklighet, att man redan lever den drömmen man har, levandegör ens önskan på ett helt annat sätt.


För mig var det självklart att hon redan gick där, och idag fick vi antagningsbesked. På mail, och beskedet var i en bifogad fil. Det tog ett tag innan det kom upp på skärmen, men jag kände att det var inga tveksamheter. Och när jag såg meningen "Vi är glada att erbjuda dig en plats i profilklass med inriktning musik" var det en så stor glädje.


När jag själv åkte hem från intervjun till det jobbet jag har idag, tänkte jag på ett liknande sätt, och kort därefter ringde de och erbjöd mig jobbet :)


Attraktionslagen fungerar! Skicka ut dina drömmar och dina önskemål i universum. Tänk dig sedan hur det känns när din önskan har blivit verklighet.


Så nu är det dags för firande i familjen igen ;)



Kommentarer
Postat av: Julie

Vad roligt! Jag är glad för er skull!

2012-01-11 @ 10:48:23
Postat av: balansilivet

Tack! Ja, vi är så glada, framförallt dottern, men även jag :) Så roligt att hon blev antagen, och de närmast tre åren får ägna sig åt det hon tycker är roligast i livet

2012-01-12 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0