Sorgligt....

Ja, jag tycker det är sorgligt när mina favoritställen stängs ett efter ett. För något år sedan försvann ett av mina favoritställen för att fika och göra en mysig utflykt då stället såldes och gjordes om till privatbostad.


Denna helgen går ett annat favoritställe i graven, Gröna Bönan i Billdal med deras supermysiga affär som är en kombination av grönsaker, frukt, delikatesser, blommor, kläder, inredning och med ett mysigt café. På söndag är sista öppetdagen och sen ska huset rivas och byggas ett nytt där det kommer bli bostadsrätter.


Jag tycker det är så sorgligt när mysiga ställen med lite sliten charm rivs för att lämna plats till anonyma nybyggen. Är ni sugna på att fynda så reas allt ut under fredag, lördag och söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0