Njuter av livet :)

Idag njuter jag av livet på alla sätt. Morgonen började bra med ett återbesök hos veterinären inbokad för Celina, och det läker bra. Hon mår bra och äter som vanligt igen (fast lite surare mot de andra katterna tycker jag nog att hon är, men hon är nog inte helt återställd än)


Sen begav jag mig till Kungsbacka trots ledig dag och skulle testa yoga på ett ganska nyöppnat ställe, Yogaroom, där alla anställda i kommunen fått träna gratis hela februari under devisen Friska Februari, vilket jag missat tills denna vecka, så idag var verkligen sista chansen :) Jag testade en, för mig, ny yogaform som handlade mycket om linjerna och att göra alla ställningar så anatomiskt rätt som möjligt. Efter yogapasset blev det även lunch på samma ställe. De serverar goda vegetariska rätter, och en hel del raw food.


Solen gassar och flera besökare satt på utsidan och njöt av solen mot husväggen, men själv åkte jag till Säröhus för att jobba en liten stund (läs: ringa och få feedback på min Feng Shui-konsultation jag gjorde förra helgen), fika och kanske ta ett bad.


Efter jag är färdig här (ja, jag bloggar från deras dator ;)) så tänkte jag stanna till i stallet, hälsa på hästarna och titta på de riktigt duktiga ryttarna när de får en privatlektion (alltid kan jag snappa upp något).


En riktigt härlig dag, och jag njuter i fulla drag och tycker det är det bästa jag gjort att ha en ledig dag så här mitt i veckan!

Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

blir smittad av din positiva dag. min dag idag är betydligt bättre än den i går. bara det glädjer mig ofantligt :)

2012-02-29 @ 15:36:14
URL: http://jeanettish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0