Ljuset är tillbaka :))

Har ni märkt de senaste veckorna att ljuset har kommit tillbaka!! Helt plötsligt registrerar jag att det är ljust när jag åker till jobbet på morgnarna, solen är på väg upp och himlen färgas vackert rosa. Jag behöver inte längre sätta på heljuset för att se vägen framför mig.


Likadant på eftermiddagen då det fortfarande är ljust när jag är på väg hem. Den skillnaden att det inte är mörkt både när man åker hemifrån och när man kommer hem gör att livslusten tar ett extra skutt. Att dessutom se solen under dagen gör underverk för humöret ;)

Kommentarer
Postat av: Martina Karlsson

Visst är det härligt att ljuset är tillbaka! Känns underbart att känna solens strålar mot ansiktet igen. Solen ger verkligen livkraft och energi :)

2012-02-01 @ 21:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0