Åh vad jag gillar!

 

Åh vad jag gillar den här bilden! Känslan av lite morgondimma som ligger kvar över hagarna samtidigt som solen går upp. Allén som ramar in den lilla grusvägen som längst fram svänger, och vad finns bakom nästa krök? När jag promenerar på sådana här vägar är jag alltid så nyfiken på vad som finns om jag går fram till kröken så jag går ofta mycket längre än vad jag tänkt från början för jag vill se vad som finns sen, längre fram.

 

Precis en sådan här väg skulle jag kunna tänka mig att ha fram till mitt lilla röda hus med en stor inhägnad trädgård för alla katter att springa omkring i. Jag vill ha hagar med djur i närheten så när jag går ut på en promenad så kan jag se hästar, kor eller får (fast helst hästar ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0