Teknik.....

...är fantastiskt att ha när allt fungerar, men något som suger musten ur mig när det inte funkar som det ska. Nu har två blogginlägg försvunnit. Ett jag skrev igår som inte finns kvar, och så ett jag skrev idag då datorn slutade att fungera precis när jag tryckte på publicera-knappen, så nu orkar jag inte mer idag, utan stänger av datorn och njuter av att ha påbörjat en tvåveckor lång julledighet.
 
 
Under den tiden räknar jag med att skriva många inlägg ;)) Och kanske jag orkar återskapa något av dem som aldrig blev publicerade, eller så blir det något helt nytt.
 
 
En god jul önskar jag er alla! Passa på att njuta i jul, unna er stunder av avkoppling och kom ihåg att det inte finns någon perfekt jul, så det är bortkastad energi att försöka skapa en!

Kommentarer
Postat av: Yve

En riktigt God Jul önskar jag dig.

2012-12-23 @ 00:00:23
Postat av: Åsa

Ja teknik kan göra en galen ibland.
En riktigt God Jul önskar jag dig och din dotter.
/ Åsa

2012-12-23 @ 04:39:13
Postat av: Åsa

Ja teknik kan göra en galen ibland.
En riktigt God Jul önskar jag dig och din dotter.
/ Åsa

2012-12-23 @ 04:40:50
Postat av: Irene

Been there, done that :-(
Alla längre inlägg skriver jag nu i vanligt dokument och kopierar sedan in i bloggen *tips*
Önskar Dig en underbar och rofylld JUL!!!
Kram Irene

2012-12-23 @ 09:42:05
URL: http://fengshuiblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0