Underbar dag :)

En sån härlig dag jag har haft. Gått hemma i myskläder hela dagen. Städat och återtagit mitt hem :) Dammsugit, torkat golv, dammat lite här, klappat katter och med sex stycken blir det några kelstunder under dagen, rensat en låda där och plockat bort grejer i ett skåp här. Trots att jag körde iväg en hel del grejer igår har jag sorterat ut ytterligare saker idag.


Och sen tacos för mig själv och några chokladpraliner. På TV visar de Mama Mia, en film som tom forskarna har kommit fram till är ett glädjepiller :))


 

En skön dag med en skön avslutning. Ska läsa lite i min bok senare också. Mmm, en sådan här dag behövde jag!


Kommentarer
Postat av: Suzann

Hej! Hoppas du fått en skön lördagskväll! Det är så skönt när man får gjort en massa saker som man länge tänkt. Och så befriande när man får rensat ut en massa grejer! Gillar att läsa dina tips här på bloggen ... har lite svårt att göra mig av med saker ibland och då är det välbehövligt med lite sunda tankar om att mindre saker rensar själen :) Ha det gott! /Suz

2011-09-24 @ 23:36:39
URL: http://vardagssaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0