Never ending story ;)

Igår rensade jag lite hemma - igen ;) Den här gången tittade jag igenom mina krukor och vaser som står i ett skåp. Då jag sällan köper nya blommor numera (katterna äter upp dom ;)) så används inte mina krukor så mycket. De vita fick jag gratis på en loppis, och jag tycker de är fina, men om de inte används så är det ju ändå ingen som kan se dom, så nu får de flytta till någon som kanske också planterar något i dom ;)


 

Några burkar åker också ut. De har stått uppe på ett köksskåp och har inte varit i vägen, men då jag inte använder dom finns det ingen anledning att spara dom. Nu, efter ett och ett halvt år, åker min älskade hunds matburk ut. Han finns kvar i mitt hjärta, men alla prylar som borste, kloklippare osv sorterar jag bort nu. Blir det en hund igen i framtiden köper jag nya saker då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0