Min hall just nu ;(

Så här ser det ut i min hall just nu. Ingen inspirerande syn att vakna upp till, och inger ingen harmonisk känsla.





Detta är saker vi har rensat ut de senaste veckorna plus sådant jag hämtat från vinden som vi har sorterat ut tidigare. Det är blandat kläder, leksaker, böcker mm främst sådant dottern vuxit från, men även andra saker. På lördag är det stor barnmarknad på Eklandaskolan (ett bra tillfälle att fynda saker till barn i alla åldrar) och där ska vi sälja dessa saker.


Men, först måste jag prismärka allt :(( Ett väldigt jobb! Jag hade egentligen tänkt vara borta hela kvällen på en inspirerarande föreläsning med 4good, men då allt detta måste vara prismärkt och klart till fredag kväll och jag blev upptagen med annat igår och alltså inte ens har börjat än, får jag nog tänka om, och vara hemma och fixa med allt detta ikväll. Det ska bli skönt när alla dessa saker lämnar vårt hem ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0