Kärlek

Idag vill jag skicka kärlek till er alla. Jag är så glad och tacksam för varenda en av er som hittat hit till min blogg, som gillar det jag skriver och som fortsätter läsa :))) Det är så roligt, och era kommentarer gör mig så glad. Ofta ger ni mig även inspiration till ett nytt inlägg utifrån vad ni skriver till mig. Era kommentarer får mina tankar att spinna vidare...


 

Här är min fina hjärtsten som jag hittade på gatan i Båstad. Den påminner mig om en skön, avkopplande, alldeles underbar höstsemester för några år sedan. Den påminner mig även om min älskade hund som var med mig p åden resan. Han och jag promenerade i timmar varje dag, på stranden, på stan, vid Hovs hallar, i skogen, på ängarna och bara njöt av höstsolen och alla vilda djur vi såg överallt. På kvällarna låg vi i stugan, han på golvet och jag i soffan och läste, sen gick vi ut i natten på en kvällspromenad i månskenet och tystnaden. Sådana dagar vi alla behöver ibland, för att tanka energi och bara vara.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0