Härliga kuddar



En somrig bild, mitt i hösten :) Att mjuka upp en sittplats med kuddar ger både ett härligt intryck för ögonen och är skönt för kroppen. Men välj dina kuddar med omsorg. De ska helst vara gjorda av naturmaterial, och passa in i ditt hem. Själv är jag inte typen som köper massor av nya kuddar hela tiden, och de som jag inte längre tycker passar in gör jag mig av med. Är du en person som gärna byter kuddar efter årstid kanske du vill spara ett mindre lager. Att byta textilier är ett snabbt, lätt och relativt billigt sätt att förnya ett rum, men ibland kanske det inte är nya kuddar som behövs - utan istället att rensa bland prylarna för att skapa ny energi :) 










En sån här kudde i grått fårskinn vill jag ha i den nya soffan på mitt rum på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0