Cream

Som ni vet gillar jag ju Odd Mollys kläder och har en hel del i min garderob. Ett annat märke jag gillar är danska Cream. Jag tycker överhuvudtaget att danskarna är mycket duktiga på design, både i kläder och inredning.


Den här höstkoftan från Cream tycker jag är jättefin, och något jag ska titta närmare på. Någon mer längre kofta har jag tankar på att utöka min höstgarderob med, frågan är bara vilken färg jag har mest glädje och nytta av. På hösten och vintern använder jag gärna en kofta över klänningar för att hålla mig varm.

 

Hela den här bilden är harmonisk och vacker tycker jag. Milda färger som känns behagliga, längre kofta med en klänning eller underklänning under, volanger, långa strumpor (fast på mig har de alltid en tendens att kasa ner och är inte så sköna, men snyggt :)) och lite grövre kängor. Älskar hela bilden!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Måste tipsa dig om en supermysig butik som jag tror du skule gilla. Länkar till butikens blogg.

www.butikenchristina.blogspot.com

2011-09-06 @ 11:28:42
Postat av: balansilivet

Fick inte fram något på den länken tyvärr :( men tack för tipser iallafall :))

2011-09-08 @ 09:03:54
Postat av: Anna

Googla på butiken Christian O

2011-09-08 @ 13:22:53
Postat av: balansilivet

Åh, menar du butiken Christina O i Billdal?? Där har jag varit :)

2011-09-08 @ 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0