Avresa

I helgen kommer jag befinna mig här;


 

På Koster, Sveriges västligaste bebodda öar, med ett gäng tjejer och ha tjejhelg ;) Där ska vi äta gott, dricka vin, plocka svamp och det blir säkert ett riktigt tjatter kan jag tänka mig. Sex tjejer är redan där, som åkte dit igår, och jag och en tjej till kommer dit idag då vi jobbade igår :)

 



Ha en underbar helg alla, oavsett vad planerna för helgen är! Ta det lugnt och bara njuta, rensa hemma, umgås med familj och vänner - ta vara på nuet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så skönt! Låter härligt, kram Therése

2011-10-15 @ 08:25:00
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha det riktigt gott!!! Jag gillar din blogg, läser den varje dag.

2011-10-15 @ 08:56:29
Postat av: Mia

Ha det så bra!/Mia

2011-10-15 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0