Fler bilder från Aveqia

Här kommer fler bilder från den fantastiska matlagningskvällen på Aveqia




Kvällen började med välkomstsskål med bubbel ;)





För att sedan samarbeta kring grytorna för att laga till de läckraste rätterna



Trevliga människor i mitt arbetslag, bla en kokboksförfattare :)




Uppläggning inför servering och presentation av de olika rätterna



Middagen blev lång, och oerhört trevlig



Här syns jag i periferin på bilden, och snett mittemot mig sitter Robert Maglia




Den gudomliga efterrätten som jag blir helt lyrisk när jag tänker på fortfarande, en vecka efteråt. Denna rätt måste jag laga till själv hemma!

Kommentarer
Postat av: Yve

Ser verkligen trevligt o mysigt ut. Desserten ser ut att passa en nyårskväll. Kanske du vill dela med dig av receptet.

2011-11-22 @ 18:48:03
Postat av: balansilivet

Receptet kommer senare (när jag fått det själv så delar jag med mig till er ;))

2011-11-23 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0