Filmtips

Jag såg just på TV-tablån att en av mina favoritfilmer visas på Tv 3 ikväll, med start 22.00. Filmen är charmig, mysig och med lite lagom julstämning




Bra skådisar och en charmig historia där två personer pga av olika kärlekstrubbel bestämmer sig för att byta bostad med varandra över julhelgen. En av dem bor i ett stort glamouröst hem i USA, och den andra i en mysig cottage i England.










Den ska jag bädda ner mig i sängen och titta på, fast först måste jag bädda sängen då jag tvättat sängkläder idag och hann inte bädda innan vi åkte iväg på julmarkand, där vi för övrigt endast inhandlade ätbara varor :))


Det enda jag har att invända mot är att de visar filmen så sent en söndagskväll. Start 22.00 innebär att filmen är slut 00.15. Hm, då sover jag för länge sen, men jag har ju filmen på DVD och kan se den när jag vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0