En fullspäckad vecka

Här på bloggen förespråkar jag balans i livet, och en del av det är att hålla tomt i almanackan mellan olika åtaganden och ge plats för att bara vara.


Och denna veckan har jag själv egentligen klämt in för mycket saker. Imorgon kväll är det dags för den stora gourmetkvällen då jag ska laga gourmetmat med stjärnkockar. Det ser jag fram emot väldigt mycket, men det blir en helkväll där jag inte ens hinner mellanlanda hemma, utan åker till restaurangen direkt från jobbet.


Onsdag kväll är det dags för nästa 4good kväll i Göteborg, och de brukar alltid vara så sprudlande och fulla med energi så jag bokade in det för länge sen tillsammans med en vän, The Power of Passion är temat för den kvällen.


958

En 4goodkväll om lust, mod och drivkrafter! 16 november i Göteborg

Vad får dig att brinna, vad längtar du efter och vad blir du glad av att göra? Inspireras till mer driv i ditt liv av ett gäng kloka och passionerade doers.

Möt Emma Wiklund – supermodellen och skådespelerskan som gjorde en hejdundrande karriär-förvandling och blev styrelseproffs och egenföretagare med eget hudvårdsmärke, Annie Seel – rallyprinsessan som besegrar öknar och bergsmassiv på sin motorcykel efter livsmottona "Ingen minns en fegis" och "Det funkar!" och Sarah Lundbäck som upptäcktes som gatumusikant och nu rest jorden runt tre varv som framgångsrik artist och låtskrivare – en riktig askungesaga!

Kvällens Sunshine Story är från en av Sveriges mest framgångsrika simmerskor genom tiderna – Emma Igelström, som idag kan tacka sin extrema personlighet för sina framgångar men som numera också har lärt sig leva med de smällar det kostar på att aldrig vara lagom.

Hitta din passion och motiveras av eldsjälar som lever sin dröm på säsongens sista 4good-kväll!

KVÄLLEN ÄR TYVÄRR REDAN FULLSATT. NÄSTA 4GOODKVÄLL I GÖTEBORG BLIR DEN 9 FEBRUARI.


Det blir ytterligare en helkväll, men jag är iallafall ledig på dagen innan och hinner ha en hel dag med "bara-vara-tid". Att boka in sådan tid i almanckan är viktigt för mig för att fungera bra.


Torsdag kväll ska vi åka och hälsa på kattungarna i deras nya hem, och hämta hem transportburen de kom dit i. De var så rädda i början och ville ligga längst in i buren, tätt, tätt tillsammans och det fick de fortsätta att göra, så vi lämnade buren där så länge. Redan dagen därpå hade de gått ur därifrån och inte satt sin fot, eller tass :)) där efter det, så nu är det dags att hämta hem den. Det ger oss också en chans att se att de har de bra. Här hemma har kattmamman inte saknat sina ungar alls, vad det verkar som iallafall, men den lilla kattungen saknar sina syskon och lekkamrater.


Att vara borta hemifrån tre kvällar i rad är mer än vad jag brukar göra. Jag trivs hemma och behöver tid för att ladda batterierna med att gå och pyssla lite hemma, ligga och läsa och gosa med katter.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det skadar nog inte att gå utanför ramarna någon gång ibland. Du vet ju hur du egentligen vill ha det och brukar ha det så. Ingen regel utan undantag som man brukar säga! Själv är jag också väldigt hemmakär. Gillar inte att fara och flänga. KRAM / Hanna

2011-11-15 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0