Sommar, sommar, sommar

Här är det inte några jättesommarlika känslor när jag lyfter blicken och tittar ut genom fönstret, men jag längtar efter såna här dagar




Tänk en varm sommardag som tillbringas på stranden. Blått hav så långt ögat kan nå, och fötterna borrar ner sig i solvarm sand. Om jag hade möjlighet hade det varit rätt så mysigt att sova utomhus, men den här placeringen av sängen känns lite oskyddad, och jag undrar om man skulle sova så gott där.




Yoga utomhus, och hälsa solen med solhälsningar är betydligt skönare än att stå inne i en sal på gymet




En mysig trädgårdshörna där man kan slå sig ner med ett glas kallt vitt vin i solnedgången och njuta av de vackra blommorna och lugnet som kommer mot kvällningen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Ann-sofie! Under vilken flik ser jag dina fina katter kram kusin Pernilla

2012-02-13 @ 21:11:53
Postat av: balansilivet

Hej Pernilla!



Jag tror att de flesta bilderna ligger under kategorin Livsgläjde :). De två små kattungarna som flyttade i början av november kom tillbaka igen förra veckan pga allergi, så nu är det full fart hemma med sex katter, varav flera går och fräser åt varandra för fullt, men det blir nog snart sämja och harmoni igen. Kram

2012-02-14 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0