Matrapport

Då har vi testat det första receptet från Linas matkasse, vilket var fisk. Dottern sa först att hon inte skulle äta något alls, men jag tyckte att hon skulle iallfall testa innan hon avfärdade det. Ge det en chans. Så hon tog en liten bit av fisken med dill- och pepparrotssås, potatis och vänskapssalladen (som bestod av strimlad vitkål, grovrien morot, finhackad röd paprika, purjolök och en varm dressing - supergod!!). Salladen gillade hon inte, men det gjorde däremot jag. Så god. Tog om och om igen. Däremot frågade hon om hon fick ta mer fisk när hon ätit upp sin bit :) Så fisken fick godkänt ändå till slut :) Tyvärr glömde jag att ta egen bild på maten, men hittade denna bilden på felicia6.blogspot.com som också prenumererar på Linas matkasse


Riktigt gott var det, och jag ser fram emot resten av middagarna. Imorgon ska vi laga viltskavspanna med skogschampinjoner och tagliatelle. Veckans snabba maträtt, som jag väljer då jag ska bort snabbt igen efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0