Veckans tips

Här kommer flera tips du kan testa kommande vecka


- Planera in en utflykt till helgen med någon kompis. Gärna en utflykt med övernattning där ni kan passa på att ha riktigt långa samtal


- Skriv en insändare om något du engagerar dig för, blir upprörd över eller bara vill framföra din åsikt. Skicka in den till en tidning


- Åk ut till havet, eller till en sjö om du inte har hav nära. Ta en lång promenad och njut av vinden i håret och, förhoppningsvis, solen i ansiktet. Om solen inte skiner, ta på dig ordentliga kläder och åk ut till havet ändå. Det är så härligt att ta en lång promenad vid havet även om regnet piskar ner. En fördel med det är att man är ganska ensam där då. När jag hade min hund älskade jag att åka ut till havet sådana dagar. Han kunde springa runt som han ville utan att störa andra


- Ha storstädning hemma. Kasta bort minst tre kassar gammalt skräp, papper eller kläder du sorterat ut. Fundera även på om du vill göra några större förändringar hemma. Behöver det målas om, vill du ändra färg, kanske en fondtapet, vill du möblera om, behöver du byta ut några möbler, kanske vill du hänga om tavlor. Att förändra hemma, även om det bara innebär att du flyttar om möbler, ger ny energi


- Le mot fem okända människor.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Mycket roligt att hitta din blogg.

I helgen kommer ett gäng tjejer hit och vi ska bara göra roliga saker som fyller på energin. Städar och rensar gör jag ständigt i större eller mindre skala :)

Hoppas du haft en fin dag och jag återkommer hit mer än gärna.

2011-06-06 @ 20:27:23
URL: http://fokusering.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Tack Ingela! Vad glad jag blir att du gillar min blogg :)

Åh, vad roligt det låter med tjejträff och göra roliga saker tillsammans :))

2011-06-06 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0