Skön start på dagen

Denna vecka bytte jag ut mina vanligtvis lediga onsdag mot en ledig torsdag, för att få lite längre sammanhängande ledighet över midsommar.


På mitt gym bjuder de på frukost på torsdagsmorgnar, men då jag brukar arbeta då har jag aldrig varit där. Men idag hade jag bestämt mig för att pallra mig dit. Där stod en härlig frukostbuffé uppdukad, med tre olika sorters mörkt bröd, pålägg, färska grönsaker, yoghurt, fil, müsli, kaffe, te, äppeljuice, apelsinjuice och så färsk frukt. Ananas i skivor, vattenmelon och annan melon. Jag älskar ananas och melon så det blev en riktig brakfrukost







Efter lite lättare träning hade jag plockat med mig alla attiraljer som behövs för en lång stund i duschen och bastun. Mjukstart på dagen. Hann även in på ICA och handla på vägen hem...innan dottern ens hade vaknat :)


Jag tycker om att vara uppe tidigt, så man hinner med en del på sina lediga dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0