Mera musik

Ikväll står detta heta artistpar på Lisebergs scen




Jag måste säga att Liseberg har hottat upp sig rejält när det gäller artister denna sommar, eller vad sägs om Veronica Maggio (som jag var på förra veckan), Petter och September (som jag tänker se ikväll), Hanne Boel (spelar imorgon kväll), Eric Gadd, Oscar Linnros, Tove Styrke, Lustans Lakejer, Pernilla Andersson vilket är de artister som jag tänker gå och se.


Sedan finns det några artister som jag antar kommer dra storpublik, men som jag inte ämnar se; Danny, Eric Saade.


Allt detta för enbart kostnaden av vad ett Lisebergskort kostar. Det blir inte många kronor per konsert. Ett bra initiativ tycker jag, då konserter ofta är väldigt dyra. Jag har varit och sett både U2 och Green Day på Ullevi de senaste åren, och de biljetterna kostade kring 700 kr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0