Vikskärm

När jag var på IKEA och strosade runt för några veckor sedan, upptäckte jag denna vackra vikskärm.



Den känns väldigt olik IKEA:s vanliga sortiment tycker jag. Fransk lantlig romantik. Men i den här inspirationsbilden har de byggt vidare på den känslan





Jag köpte den och har den numera som dekoration i min klädkammare. Men en vikskärm är perfekt att ha om man vill ha flera funktioner i samma rum och behöver avskärma tex om man har en liten arbetshörna som man vill göra som ett rum i rummet av. Eller om du vill skärma av en del av sovrummet och göra ett dressingroom. Eller gör som jag, använd den som en dekorativ detalj, skärma av ett fult hörn eller för att ge stöd bakom ryggen om det saknas

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hej! Så fin vikskärm. Jag har letat och letat då jag vill ha vikskärm. Så måste fråga om Ikea har kvar dessa? Mvh Miriam

2011-11-08 @ 13:46:00
Postat av: balansilivet

Det tror jag absolut de har. Jag tror jag såg dem när jag var där för någon månad sedan :)

2011-11-08 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0