Tvättstugeinspiration

Tvätta är ju något vi gör ganska ofta. Ibland tillbringas en hel del tid där - tvätta, hänga och vika tvätt, och kanske du även stryker kläderna i tvättstugan. Att göra tvättstugan lite mer inbjudande och lite trevligare att vara i kan göra att arbetet blir mer njutbart. Jag tycker faktiskt om att stryka, då det blir en timme meditation för mig. Och sen är känslan så härlig när allt är klart och hänger i min garderob - färdigt att användas någon dag.


 

 






Bra förvaring är viktigt och så kanske några fina burkar för tvättmedlet



Tycker du att tvättmaskin och torktumlare inte passar in i din inredningsstil - sätt ett tyg framför




Blommor i fina färger kan även piffa upp tvättstugan, och enligt feng shui sätter det till ett välbehövligt element som ofta saknas i tvättstugan annars, nämligen träelementet. Att använda trä i olika former, eller den gulbruna färgen, ger även tvättstugan jordelement.


Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken inspiration! Jag gillar särskilt de översta bilderna.



Hälsn Therése

2011-07-06 @ 17:20:13
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Ja, visst är de fina :) Tänk att även tvättstugan går att göra till ett inbjudande ställe att vara på

2011-07-06 @ 21:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0