Symboler

Jag har skrivit om symboler här tidigare på bloggen. Allt vi har omkring oss avger energi och allt innehåller information och budskap. Vilka symboliska budskap omger du dig med?


Hemma tycker jag om att ha saker som är tillverkade för hand, och saker som betyder något för mig. Min dotter är oerhört kreativ på många områden. Hon älskar att skapa, och gör mycket vackert.


Den här vackra lerfiguren gjorde hon till mig i julklapp. Det är en katt och en råtta med texten Forever friends. Den lilla skålen är precis lagom för att ha ett värmeljus i. Jag tycker den är fin, och den ger en extra dimension för mig då dottern har gjort den med kärlek till mig :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0